четвер, 17 листопада 2016 р.

Зміни в оновлених програм початкової школи
Англійська мова. 1-4 класи загальноосвітніх шкіл.

З метою розвантаження навчальних програм з англійської мови 1-4 класів загальноосвітніх та спеціалізованих шкіл, враховуючи пропозиції та побажання коментаторів публічного обговорення, рекомендації викладачів, психологів, методистів, а також враховуючи досвід європейських навчальних закладів, до програм внесені такі зміни:


Норми, що були вилучені, скорочені за обсягом або перенесені до іншого класу
1 клас ЗНЗ
Лінгвістична граматична компетенція  
Іменники у множині із закінченням –es (перенесено до 2 класу)
Заперечна форма спонукальних речень у стверджувальній формі (вилучено)

Мовленнєва компетенція говоріння      
Обсяг висловлювання 3-4 речення/репліки (скорочено до 2-3 речень/реплік)

Мовленнєва компетенція письмо          
Відтворюють графічний образ букв, слів, словосполучень, коротких речень (вилучено)


2 клас ЗНЗ
Лінгвістична лексична компетенція      
Тема «Шкільне приладдя» (вилучено)
Тема «Місяці. Дні тижня» (перенесено до 3 класу)

Мовленнєва компетенція говоріння      
Обсяг висловлювання 4-5 речень/реплік (скорочено до 3-4 речень/реплік)

Мовленнєва компетенція письмо          
Обсяг письмового повідомлення 4-5 речень (скорочено до 2-3 речень)

3 клас ЗНЗ
Лінгвістична граматична компетенція  
Past Simple, Future Simple (перенесено до 4 класу)

Мовленнєва компетенція говоріння      
Обсяг висловлювання 5-6 речень/5 реплік (скорочено до 4-5 речень/4 реплік)

Мовленнєва компетенція письмо          
Обсяг письмового повідомлення 5-6 речень (скорочено до 4-5 речень)

4 клас ЗНЗ

Лінгвістична лексична компетенція      
Тема «Дикі та свійські тварини» (вилучено)
Present Perfect (вилучено)

Мовленнєва компетенція говоріння      
Обсяг висловлювання 6-7 речень/6 реплік (скорочено до 5-6 речень/5 реплік

Мовленнєва компетенція письмо          
Обсяг письмового повідомлення 6-7 речень (скорочено до 5-6 речень)

Норми, що були внесені у програми та пояснювальну записку:
Надання переваги усному мовленню у перших класах із додаванням лише елементів письма та читання: 1 клас ЗНЗ та СНЗ – увідний усний курс у першому семестрі.
Настійна рекомендація вживати Print Script на письмі – для полегшення подальшої роботи дитини із друкованими текстами.
Рекомендація витрачати на написання літер, слів не більше 10% часу на уроці, використовуючи на початковому етапі окремі аркуші у клітинку та застосування олівця.
Широке використання пісень, віршів, аудіо- та відеоматеріалів, з 1 по 4 клас ЗНЗ та СНЗ, для вдосконалення навичок аудіювання та говоріння, а також використання навчальних інтернет-ресурсів для самостійної роботи учнів.
Згідно із вимогами рівня А1 - Введення лексичних тем «Їжа», «Прогулянка», «Предмети домашнього вжитку», «Емоції», «В кафе», «В крамниці», «В аеропорту», «На вокзалі» та інших, для розвитку соціокультурної компетенції та здатності дитини озвучувати свої нагальні потреби у життєвих ситуаціях.
Введення з 1-го класу вивчення слів та виразів, що уможливлюють дитині будувати діалоги та працювати у парах: «What’s your name?», «How are you?”, “Wherе do you live?”, “Where are you from?”, питальні слова «What? Where? When? How?”.
Впровадження простих мовленнєвих завдань для ведення коротких діалогів різних типів: розпитування, домовленості, обміну думками і повідомленнями.
Практика таких сучасних коротких форм письмового спілкування, як написання смс-повідомлень та емейлів.
Введення соціокультурної компетенції «Обирати та вживати слова, що описують емоцiйний стан людини.»
Спрощення навичок спілкування учнів СНЗ за рахунок введення часто вживаних граматичних форм згідно вимог А1 (hate/love/like singing; I’d like to… )
Рекомендації для вчителів залучати різні засоби навчання - робочі зошити, аудіо-/відеозаписи, дидактичні копіювальні матеріали, навчальні інтернет-ресурси тощо) та активно використовувати такі форми навчання, як: розучування та відтворювання пісень, чантів, музичних римівок, лічилок, віршів, епізодів мультфільмів, адаптованих до умов навчання.

Англійська мова. 1-4 класи спеціалізованих шкіл
З метою розвантаження навчальних програм з англійської мови 1-4 класів загальноосвітніх та спеціалізованих шкіл, враховуючи пропозиції та побажання коментаторів публічного обговорення, рекомендації викладачів, психологів, методистів, а також враховуючи досвід європейських навчальних закладів, до програм внесені такі зміни:

Норми, що були вилучені, скорочені за обсягом або перенесені до іншого класу
1 клас СНЗ
Мовленнєва компетенція говоріння      
Обсяг висловлювання 3-4 речення/репліки (скорочено до 2-3 речень/реплік)

Мовленнєва компетенція читання         
Читати про себе та вголос і розуміти слова, словосполучення, речення, тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні. Обсяг — 100-150 друкованих знаків(вилучено).

Мовленнєва компетенція письмо          
За зразком відтворювати графічний образ букв, слів, словосполучень, речень; описати себе, своїх друзів, батьків; описати предмет шкільного вжитку, іграшку, тварину, погоду. Обсяг письмового повідомлення — 4-5 речень(вилучено).

2 клас СНЗ
Лінгвістична лексична компетенція      
Тема «Предмети в класній кімнаті»(вилучено)
Тема «Шкільне приладдя» (вилучено)
Лінгвістична граматична компетенція  
Past Simple (перенесено до 3 класу)

Мовленнєва компетенція говоріння      
Обсяг висловлювання 5-6 речень/реплік (скорочено до 4-5 речень/реплік)

Мовленнєва компетенція читання         
Обсяг — 200-250 друкованих знаків. (скорочено до 150-200)

Мовленнєва компетенція письмо          
Обсяг письмового повідомлення 5-6 речень (скорочено до 4-5 речень)

3 клас СНЗ
Лінгвістична граматична компетенція  
Present Perfect (перенесено до 4 класу)

Мовленнєва компетенція говоріння      
Обсяг висловлювання 7-8 речень/6-7 реплік (скорочено до 5-6 речень/5 реплік)

Мовленнєва компетенція читання         
Обсяг — 200-300 друкованих знаків (скорочено до 200-250)

Мовленнєва компетенція письмо          
Обсяг письмового повідомлення 7-8 речень (скорочено до 5-6 речень)

4 клас СНЗ

Мовленнєва компетенція говоріння      
Обсяг висловлювання 8-9 речень/6-7 реплік (скорочено до 6-8 речень/6 реплік

Лінгвістична граматична компетенція  
Past Continuous (вилучено)

Мовленнєва компетенція читання         
Обсяг — 350-400 друкованих знаків (скорочено до 250-350)

Мовленнєва компетенція письмо          
Обсяг письмового повідомлення 8-9 речень (скорочено до 6-7 речень)


Норми, що були внесені у програми та пояснювальну записку:
Надання переваги усному мовленню у перших класах із додаванням лише елементів письма та читання: 1 клас ЗНЗ та СНЗ – увідний усний курс у першому семестрі.
Настійна рекомендація вживати Print Script на письмі – для полегшення подальшої роботи дитини із друкованими текстами.
Рекомендація витрачати на написання літер, слів не більше 10% часу на уроці, використовуючи на початковому етапі окремі аркуші у клітинку та застосування олівця.
Широке використання пісень, віршів, аудіо- та відеоматеріалів, з 1 по 4 клас ЗНЗ та СНЗ, для вдосконалення навичок аудіювання та говоріння, а також використання навчальних інтернет-ресурсів для самостійної роботи учнів.
Згідно із вимогами рівня А1 - Введення лексичних тем «Їжа», «Прогулянка», «Предмети домашнього вжитку», «Емоції», «В кафе», «В крамниці», «В аеропорту», «На вокзалі» та інших, для розвитку соціокультурної компетенції та здатності дитини озвучувати свої нагальні потреби у життєвих ситуаціях.
Введення з 1-го класу вивчення слів та виразів, що уможливлюють дитині будувати діалоги та працювати у парах: «What’s your name?», «How are you?”, “Wherе do you live?”, “Where are you from?”, питальні слова «What? Where? When? How?”.
Впровадження простих мовленнєвих завдань для ведення коротких діалогів різних типів: розпитування, домовленості, обміну думками і повідомленнями.
Практика таких сучасних коротких форм письмового спілкування, як написання смс-повідомлень та емейлів.
Введення соціокультурної компетенції «Обирати та вживати слова, що описують емоцiйний стан людини.»
Спрощення навичок спілкування учнів СНЗ за рахунок введення часто вживаних граматичних форм згідно вимог А1 (hate/love/like singing; I’d like to…)

Рекомендації для вчителів залучати різні засоби навчання - робочі зошити, аудіо-/відеозаписи, дидактичні копіювальні матеріали, навчальні інтернет-ресурси тощо) та активно використовувати такі форми навчання, як: розучування та відтворювання пісень, чантів, музичних римівок, лічилок, віршів, епізодів мультфільмів, адаптованих до умов навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар